13 Nisan 2010 Salı

Kanjani∞ - Countdown DVD


Yine bir Kanjani∞ hedesi hödösü daha... Blog Johnny's blogu olmaktan çıkıp Kanjani∞ bloguna döndü saplantım yüzünden XD Alamadığım için en çok üzüldüğüm DVD buydu resmen. Ne kadar eğlenmişler. İnternetten indirip izlemeyi eğer bir grubu çok seviyorsam asla istemiyorum :/ Dayanamayıp karaoke yapılan şarkılara baktım affedin beni rangerlarım O_o Para biriktirip kesinlikle alacağım söz :P Kimi no Uta wo Utau çok şekerdi! Hele o sahne dekorlarını falan öyle beğendim ki. Masaldan fırlama gibi aynı XD Rolling Coaster'da geçen seneki Puzzle konseri gibi acayip eğlenceli olmuş. TOKIO ve Question'dan başka bir tek Kanjani∞ çok güzel enstürman çalıyor zaten. O yüzden diğer grupları pek sevmiyorum. Kıvırtıp şarkı söylemeyi ben de yaparım :P


Kimi no Uta wo Utau













Rolling Coaster

Argh o kıyafetler! Leopar desenli herşeye fıtık oluyorum :P











Snow White







Karaoke'yi yapan kişi videolarının paylaşılmasını istemediğinden bakmak isteyenler kendileri indirebilir. Karaokelere bayıldım çok güzel yapmış!

Kaynak: http://haruka-mu.livejournal.com/9516.html#cutid1

3 yorum:

Adsız dedi ki...

vallahi yorum yapmadan duramadım. şimdi ayıp olacak ama kj8 paylaşma noolur. bak önünde diz bilem çökerim. sonram tiki kızlar mazallah buna da musallat olur. dayanamam bu güzelim grubu tiki-canlarla paylaşmaya. elden günden sakınıyor kimselere demiyorum o yüzden. anlamıyorlarki güzelim Eitomu. yok efenim fazla uçuk yok tipsiz (sensin o - neresi tipsiz. hem de kaliteli adamlar) onlar için news var -toz pembiş-, kat-tun var -şekilciler hııh-. çok uzadı bu yorum affet. ben de katılıyorum eito dvdleri satın alınmalı -şşt size demedim tikicanlar, mühim değil siz almayın- adamlar genelde hep kenara itiliyor -sevgili (!) johnny sayesinde- biz destek olacağız tabii.

NANA dedi ki...

Anlıyorum seni güzel insan, anlıyorum :P Nickini merak ettim bu arada ayıptır söylemesi. Evet grup normal insanlar tarafından sevilsin istiyorum ama açık açık söylersem zamk gibi yapışacak güzel özenti insanlarımız olacaksa blogu bile kaparım :P Johnny denen adamı afedersin yolda görsem yüzüne tükürürüm. Hey Say JUMP'ı alıp kafasında yumurta kırar gibi.. öhm neyse fazla coşmadan.. O_o Ne diyordum. Uçuklukları onların bir idol (?!) değil normal bir insan olduklarının göstergesi zaten :P KAT-TUN hakkında zerre yorum yapmak istemiyorum zira yorum yapmaya değmez. Eito rocks diyorum inadına ve susuyorum. Bu kadar evet :P

Adsız dedi ki...

Ehm, bir bloğum yok ama sanıyorum manga.gen.tr deki nanasaın sen. benim nickim tiethel, ayda yılda bir girip görünen bir şahısım işte orda.
kanjani8i o kadar sevmekteyim ki adını ağzıma almamaktayım :p hatta fanfic bile yazdım onlara ^^ news hayranıyım ben diye geçiniyor öyle dolanıyorum, öyle de devam edebilebilirim. news öyle arada sevilir arada sıkar naapsın :p ama fena değildir yine. eitoya dadanmasınlar ama! ancak haklısın onlar idolüm ben diye gezinirken kanjani8 o kadar rahat ve doğal, o kadar aslında halk içinden insanlar ki ^^ neyse uzatmayayım ben