13 Eylül 2010 Pazartesi

Kanjani∞'dan Yeni Albüm!

Eitolarımız dün bir basın toplantısıyla yeni bir albüm çıkaracaklarını ve bu albümün DVD versiyonununda kısa bir film içereceğini açıklamışlar. Kısa film olayını Eito'yu takip eden bilir, bu tarz şeyler hep yapıyorlar fanlarına sürpriz niteliğinde. Mesela Puzzle'ın DVD'sinde hepsinin kılıktan kılığa girdiği intro tarzı bir video vardı gül gül ölmüştüm. Ryo rahip, Yoko bunların kralı (Ou-sama! :D), Yasu robin hood tipindeydi aşadfdskjfkhjdgs. Lafı uzatmayayım. Bu seferki kısa filmlerinde ganster olarak karşımıza çıkacaklarmış aşaldfjshkg. Farklı olacak biraz demişler o yüzden kendi şebek ve komik tarzlarında bir şey beklemek hayal kırıklığı olacaktır. Janiben'i fazla aksatmasınlar hiç sorun olmaz benim için. Onları her halleriyle izlemek zevk verici ^^

Albümün adı “8UPPERS” olarak geçiyor. Yine mugendai'li bir albüm ismi kısacası. Israrla biz 7 değil 8 üyeyiz diye bağırıyorlar. Uchi'nin dönüp dönmemesi umrumda bile değil benim ama eito o salağı özlüyordur eminim o yüzden susayım. Albüm 20 Ekim civarı çıkacakmış. Sonunda o arka arkaya çıkan singlelar ardından bir albüm geliyor ya sevinmeden edemiyorum. Johnny denen herif eitolarla pek ilgilenmezdi. Ne olduysa artık adama paralar tatlı gelmeye başladı herhalde.

Albüm İçeriği ise beni bitirdi.


01. Oriental Surfer
02. モノグラム (Monogram)
03. 泣かないで 僕のミュージック (Nakanaide Boku no Music)
04. Baby Baby
05. LIFE ~目の前の向こうへ~
06. BACK OFF
07. 願い (Negai)
08. ほろりメロディー (Horori Melody)
09. Wonderful World!!
10. realize
11. BOY
12. アニマル・マジック (Animal・Magic)
13. 急☆上☆Show!! (Kyu Jo Show)

Bir de solo şarkılar var.

01. monologue/錦戸亮 (Ryo'nun solosu)
02. Kick/丸山隆平 (Maru-chan'ın Solosu)
03. Revolver/渋谷すばる (Subaru'nun Solosu)
04. トリックスター/横山裕 (Yoko'nun Solosu)
05. Dear.../村上信五 (Hina'nın Solosu)
06. TOPOP/安田章大 (Yasu'nun Solosu)
07. きっと幸せがキミを待ってる/大倉忠義 (Okura'nın Solosu)
08. 『って!!!!!!!』/関ジャニ∞ (Tte!!!!!!!)
Bu şarkı'nın sözleri Yasu'ya ve Okura'ya aitmiş! Özellikle bekliyorum ♥

Puzzle kadar kaliteli olacağa benziyor. Yine meteliksiz olmasam Limited Versiyonunu sipariş edecektim Johnny'e haram Eito'ya helal olsun paralar diyerek. Kısmet, n'apalım...

Yeni haberler için ayrı başlık açmadan buraya eklemeye yapayım. Kanjani8'ya ait Club8 diye bir site var ve çok güzel tasarlanmış. Johnny bunu da paraya dökmüş ama siteye bayıldım. Önceden buna özel postta yazacaktım ama vazgeçtim sonradan. Hazır buraya iliştirelim. Site işte burada

Maru-chan da Uta no Oniisan'dan sonra Arashi'nin Ninosu'nun oynayacağı ve Ekim'de başlayacak olan "Furiitaa, Ie wo Kau" dramasında rol alacak. Dizi benim pek ilgimi çekmedi ama Maru-chan için bir göz atmayı düşünüyorum. Kis-my-Ft2'nin Yoko'su da rol alacakmış dramada. Nikaido'nun bir dramada rol almasını sabırsızlıkla bekler oldum. Yoko'ya bile rol gidiyorsa oturup ağlayalım O_o" Tama-chan da Gokusen'in finalinde rol almıştı ama yetmez o bana, yetmeez!

Haberini vereceğim başka bir şey kalmadı galiba. Defolup gidiyorum.

Hiç yorum yok: