4 Ocak 2010 Pazartesi

Arashi


Arashi (嵐, Fırtına), Janīzu Jimusho'ya bağlı, beş üyeden oluşan bir boy band'dır. Müzik tarzları arada Rock da olmak üzere J-Pop, R&B ve Hip-Hop'ı kapsamaktadır. Grup 15 Eylül 1999 yılında resmi olarak Hawaii'de kurulmuştur. Grubun ismi olan Arashi "Dünya'nın her yerinde bir fırtına yaratalım ve ünlü olalım" motto'sundan gelmektedir.

Üyeler

Aiba Masaki (相葉雅紀)
Matsumoto Jun (松本潤)
Ninomiya Kazunari (二宮和也)
Ohno Satoshi (大野智)
Sakurai Sho (櫻井翔)

Arashi'yi pek sevmem aslında ama Sho ve Aiba şeker ötesi insanlar. Geçende "Arashi no Shukudai" adlı programlarını izliyordum şöyle baştan. Önceden bir kaç bölümüne bakmıştım başta ilgimi çekmediği için ama meğersem neler neler yapmışlar. Favori bölümüm Nagase-kun'un geldiği 120. bölümdü. Hem de açık ara farkla XD Şu ana kadar izlediğim bölümlerden gözüme çarpan videoları koymak istiyorum. Her bölümde yemek deniyorlar ya, bu koyduğum kısımlarda "Türk yemekleri" yedikleri kısımlardan. Gerçi Sho ve Aiba hariç pek yediler diyemem aslında ama olsun. :P

50. Bölüm



Bu bölümde konuk Yamada Yuu. Sevdiğim biri olmadığından zar zor izlemiştim. İyiki es geçmemişim. Yoğurt ve dondurmayı sevdiğinden falan bahsederken önce fransız usulü bir yemek getiriyorlar, ardından da Yayla Çorbası ve İskender Kebap! Aiba ne kadar tatlı "Yaira Chorubasu" diyor öyle. Şu japonları yabancılar konusunda pek anlamıyorum. Her yabancıyı Amerikanlarla özdeştirmeseler olmaz mı sanki. Adam Japonca konuştuktan sonra bile "Come on, Come on!" yapmasına çok güldüm. Ninomiya'nın "Güzel görünüyor" demeside ayrı komedi. Oradaki yemekleri düzgünce tadarken görmedim onu XD Sho'nun yorumunada gül gül öldüm. "Sanırım nane gibi bir şey var. Kendimi rahatlamış hissediyorum." Tam üstüne bastın Sho-chan.

83. Bölüm



Konuk Buzzer Beat dramasında Mai rolüyle tanıdığımız Kanjiya Shihori. Ender rastlanan bir ismi varmış O_o Bu bölümde gyoza deniyorlar ve Türk usulü gyoza yani Mantı geliyor. Ne tuhaf damak tadları varsa anlamadım gitti. Mantı sevilmez mi? Kızımız pek beğenmedi ve beni bayağı sinir etti. Sho ve Aiba her zamanki gibi çok şekerdi. Tabaktaki bütün mantıyı beraber bitirdiler XD

120. Bölüm



Bu seferki konuksa TOKIO grubu'nun vokalisti ve büyük bir fanı olduğum Nagase Tomoya. Bu bölümde "vahşi" yönünü fazlasıyla ele verdi XD Kırmızı eti çok sevdiğinden başta bir et ve ardından hamburger getirdiler. Daha sonra özel olarak yapmak istediği bir şey olup olmadığını sordular cevabıysa kebap yemek oldu. Kebab'ı dönerken diş atarak yemeği hep hayal etmiş. Bu hayalini gerçekleştiği için kendisini kutluyoruz asadfjks.

Çok sonralardan gelen edit: Arkadaşım "Tavuk Göğsü" yedikleri bir bölüm izlediğini fakat kaçıncı bölüm olduğunu hatırlamadığını söyledi. O bölümü koymayı unutmuşum. Merak eden varsa buradan bakabilir:

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Selam sizden istesem Arashi röportajları ekliyebilir misiniz acaba?