26 Şubat 2010 Cuma

Janiben & Himitsu no Arashi-chan


Hep grup tanıtmak olmaz değil mi... Birazda grupların programlarından sevdiğim kareleri paylaşayım dedim. İlk önce TOKIO'dan sonra favori grubum çatlak Kanjani8'nun Janiben programından bir video geliyor XD

1. Kısım



Gördüğünüz gibi biz de nasıl "Tiki"ler varsa Japonlarında "Gal tip" kızları var :P Bütün Japonca kelimeleri mahvediyorlar resmen O_o Ama bu bölümde çok gülmüştüm XD Subaru kız gelir gelmez "bitse de gitsek" modunda olduğundan yerlere yatırdı gülmekten. Hele kız "pozitif pozitif" dediğinde beni saçmalığının içine sürükleme demesi gönlümde taht kurdu direk XD Ryo normalde kamera arkasında çok konuşup durur onu biliyorum ama ilk defa bu kadar fazla konuşurken gördüm onu programda. "Gal Kız"larının konuşma tarzı hakkında oldukça bilgili ya da fazla zeki olsa gerek son kelime haricinde hepsini o bildi. "Neyin var senin?!" XD Subaru'ya kıyamam ya öldürdü tipi şekilden şekile girdi.

2. Kısım



En güldüğüm kısım kesinlikle bu kısımdı. Maruyama'yı ezmesinler ama çok şeker! "Karizma" tarzda sadist ve mazoşist erkeklerden hoşlanan "Gal Kız"ımız'ın kendine eş olarak Murakami'yi seçmesi hiç şaşırtıcı olmadı aşasklkfhsf. Subaru'nun da kendini kurtarmak için yapmayacağı şey yok beni seçmesin diye XD "Sadist'in önde gideni. Seni kırbaçlar bile." aşalslkfhksdjfh.

3. Kısım



Kendine "Britney" takma ismini takan kızımızın iğrenç yemeklerini yedikten sonra program biter ve bu işkenceden kurtulurlar. Ryo-chan iyi yırttı ama. Olan yine Maru'ya oldu kıyamam~

Bu seferki videoda Arashi'nin "Himitsu no Arashi-chan"ı. Konuk Aibu Saki ve kutunun içine koyulan şeyleri elleyerek tahmin etmeye çalışıyorlar. "Gal Kız"ımız Britney bu bölümde de ortaya çıkacak ama video'yu izleyip görmeniz sizi daha çok güldüreceğinden daha fazla yorum yapmıyorum. Kutular açıldıkça daha fazla güleceğinizden emin olabilirsiniz XD


Hiç yorum yok: