5 Mayıs 2010 Çarşamba

[Dengonban] - Wink up - Şubat 2009 - Şubat 2010 - Mart 2010


Dengonban, genellikle Johnny's üyelerinin birbirlerine mesaj yazdıkları bir sayfa. Mesaj panosu gibi birşeyde diyebiliriz. Okurken ve çevirirken acayip eğleniyorum bu yüzden paylaşmak istedim. Beğendiğim yazıların olduğu sayıları çevireceğim şimdilik. KAT-TUN ve Hey Say JUMP eksik gözükebilir. İki grubu da sevmediğimden aralarında komik olanları ekleyeyim dedim yine de. Fazla konuşmayayım, buyrun okuyun XD


Şubat 2009

KinKi Kids
Domoto Koichi


Nagase'ye (Tomoya).
Geçen gün uzun zaman sonra beni aramışsın, üzgünüm provalardaydım.
Ve sonra o gece beni yine aramışsın, ama üzgünüm yine cevap veremedim.
Beni yemeğe davet ettiğini unutmadım.
Sanırım “Endless SHOCK”dan sonra olacak ama cidden gidelim!

V6
Miyake Ken


Murakami (Shingo) -kun'a.
Sanırım Murakami-kun’un sakalı gereksiz? (Miyaken'e katılmadan edemeyeceğim Hina O_o)

Ueda (Tatsuya) -kun'a.
Hey Romeo, neden Romeo'sun sen? (Miyakeeeen! XDDDD)

NEWS
Yamashita Tomohisa


Koyama'ya (Keiichiro).
Üzgünüm pilavının ve diğer şeylerinin üstüne sporcu içeceği döktüm (güler). (Şu sakarlıkla "karizma" mı oluyorsun sen şimdi? XDDD)

(Ikuta) Toma'ya.
Şu anda drama çektiğini biliyorum, ama biraz olsun zaman bulduğunda beni bir ara lütfen.

Kanjani∞
Yasuda Shota


Shibuyan'a (Shibutani Subaru).
Seni seviyorum.
Başka hiçbirşeye ihtiyacım yok. (aşadalskldfjlfag öf Yassu XDDD)

NEWS
Koyama Keiichiro


Yamapi'ye (Yamashita Tomohisa).
Cep telefonunun kamerasını kullanarak bir sürü tuhaf fotoğraf çektiğim için üzgünüm.

Kanjani∞
Maruyama Ryuhei


Aiba Masaki'ye.
Ne zaman golf oynamaya gideceğiz?
Ne zaman söyleyeceksin?
Çağrını bekliyor olacağım. (Maru-chan... Yanlış adamı seçmişsin! XDDD)

KAT-TUN
Tanaka Koki


Miyake Ken-kun'a.
Lütfen bana “HA?” deme.
Beni kırıyorsun (güler).

Takki'ye (Takizawa Hideaki).
Lütfen bana “Senin gelmene gerek yok.” deme.
Beni kırıyorsun (güler).

Ninomiya (Kazunari) -kun'a.
Lütfen bana “ojisan” deme. (ojisan = yaşlı adam XDDD)
Beni kırıyorsun (güler).

Nagase (Tomoya) -kun'a.
Lütfen bana “iğrençsin” deme.
Beni kırıyorsun (güler). (Nagase yine yapacağını yapmış XDDDD)

Arashi
Ninomiya Kazunari


Nishikido (Ryo) -kun'a.
Seni beraber dışarı çıkmaya bayağı bir davet ettim, ve seni davet etmesem bana beni neden davet etmiyorsun der dururdun, ama seni her davet ettiğimde, "Bugün karnım ağrıyor" ve "Bugün kendimi iyi hissetmiyorum" gibi nedenlerle davetimi reddettin, o yüzden hayatım boyunca bir daha asla seni davet etmeyeceğim (güler).
Lütfen beni davet eden sen ol. (Cık cık cık XD)

Ohno (Satoshi) -kun'a.
Maruyama-kun ile beraber sıkı çalışın. (Maru-chan'ın hala yaşayabildiğine dua ediyorum adsadfslafj)

Tackey & Tsubasa
Takizawa Hideaki 


Senga (Kento) ve diğer bütün Kouhailerime.
Mail adresimin değiştiğini düşünüyorsanız...
Doğruyu söylersem kime söyledim kime söylemedim bilmiyorum o yüzden benim adresimi kaybetmişseniz, hatırlatın lütfen.
Ama bundan sonra, benimle sürekli temasta bulunun rica ediyorum!
Sürekli temasta bulunmazsanız, numaramı değiştirdiğimde söylemem! (Şunu söylerken gülmezsen Eito gibi gıcık olurlar sana söylemedi deme aşaşdslaşfkhas XDDD)

Akanishi'ye (Jin).
Mm, Anladım… Bu sayfayı daha fazla kirletmemize gerek yok değil mi (güler)? (aşaşdkslfdhfa ne konuştuğunuz anlaşılmıyor bile! XDD)

Kanjani∞
Shibutani Subaru


Şubatta doğan herkese.
Lütfen elinizden geleni yapın.
Soğuk bir mevsimde doğmak zor olmuş olmalı.
Sizce de Şubat biraz arada kalmamış mı? (XDDDDD)
Ocak yeni hissettiriyor, ve Mart ilkbahar'ın gelişini hissettiriyor, ama Şubat arayı doldurmuş gibi hissettiriyor.
Bir gün artık bundan bıktığınızı hissetmiyor musunuz?
Şubat olmasaydı, yıl 11 ay olurdu ve Dünya yanlış dönmeye başlardı, o yüzden, şubat “İşte burada”.
Ama Şubatta doğmuş olsanız bile, elinizden geleni yaparsanız birşeyler olabilir diye düşünüyorum.
Elinizden geleni yapın. (Subaru'nun bu tarz yazılarını çok seviyorum!)

Johnny's Jr.
Ikuta Toma 

Ohno (Satoshi) -kun'a.
"Uta no Oniisan"da elinden geleni yap lütfen.
Maou takımı olarak ben de yapacağım.
Sanırım bu aralar bir süreliğine de olsa yine balığa gidemeyeceksin, dayan lütfen. (Sonrada Kato'yu yanına alıp 24 saat balık tutsu-... Öhm sustum.)

Maruyama Ryuhei-kun'a.
Oh-chan'a zoka verirsen bu onu mutlu eder (güler). (akajssadkjsjkafga galiba mide spazmı geçiyorum)

Kis-My-Ft2
Kitayama Hiromitsu

Sevgililer Gününe.Sevgiler Günü... seni salak!
14 Şubat günü... uyuyakalacağım (güler)! (Garibim XDDDD)

Yasuda (Shota) -kun'a.Lütfen benimle konuşmaya bir daha gel.
Ben de elimden geleni yapacağım.

Şubat 2010

Arashi
Sakurai Sho 


Tokujoudaki iki kişiye (Uesato Ryota & Igo Akun).
Sizinle beraber çalışmayı sabırsızlıkla bekliyorum. Beraber güzel bir ortam yaratalım.

Yoko'ya.
Dokkiri için her zaman bekleriz. (Sho-chan kowaiiiii XDDDDD)
Örnek Dokkiri İçin Bakınız: http://www.youtube.com/watch?v=MXgPc8ksD0w (Shibuyan ve Yoko zavallı Okura'nın uykusunun içine... erhm öhm..)

(Senga) Kento-kun'a.
Seni bir ara yine arayacağım.

Kanjani∞
Murakami Shingo 


Kokubun-san'a.
Salon futboluna yine başladık, formda olduğumuzdan emin olalım diye. (asslakfgjslafgs)

Sho-kun'a.
Çok teşekkür ederim. Lütfen iki kere daha izle. (Hina nolur kibar olma yalvarıyorum asadklşaskhşfa XDDDD)

Nino'ya.
Plastik kabımı geri ver. (ahahaklajdsflcdjşsfkh XDDDD Gören borç paranı geri istiyorsun sanar Hina XDDDD Nino'nun aldığı şeyi geri verdiği nerede görülmüş?! Hele de o plastik bir kapsa :P)

NEWS
Masuda Takahisa 


Yasuda-kun'a.
Oyunuma geldiğinde giydiğin kıyafet çok şekerdi. Senden kormuyorum. (aşadaşldjskaf kıyafet zevkinizi yirim! XD)

Senga'ya.
Çağrını bekliyor olacağım. (Sempaileride severmiş Senga'yı aman da aman gorilciğim asadkajgdhgad. Arka fondan sesini duyar gibiyim... "Ben goril değilim!!" XDDD)

NEWS
Koyama Keiichiro


Tegoshi'ye.
Her zaman birşeyleri "harbi" yapmanı seviyorum. Lütfen böyle olmaya devam et, diğerlerinin ne düşündüğünü takma. Draman için sıkı çalış. İzleyeceğim. (Doğru söze ne denir ki!)

Kanjani∞
Maruyama Ryuhei 


Takemoto (Shimpei) -kun'a.Bana benzeyen nadir insanlardan birisin. Bir ara tekrar birşeyler yemeğe gidelim. (Tuhafsın diyenleri takma Maru-chan! :W)

NEWS
Kato Shigeaki 


Takizawa-kun'a.My girl draması da çoktan bitti. Ya da daha çok, Sakurai-kun konuk oyuncu olarak geldi de bana yer kalmadı diyelim. Ve ayrıca Yamato Nadeshiko Shichi Henge olacak, Hidarime Tantei-Eye, ya da… Tokujou Kabachi. Takizawa-kun belki bu dramalardan birinde bana bir rol ayarlar? (habalaşaslsdkjsaghsufag XDDDDDDD)

Kis-My-Ft2
Tamamori Yuta 


Maruyama-kun'a.
Bir daha ki buluşmamızda dediğini zevkle söylemek isterim, lütfen benimle buluş (güler). (Tama-chaan XDD)

Kanjani∞
Ohkura Tadayoshi 

Yasu'ya.
Üç ay için teşekkürler!

Kis-My-Ft2
Nikaido Takashi 

Tsubasa-kun'a.
Mümkünse, bana telefon numaranı söyleyebilir misin? Mesaj falan atmak istiyorum. (Odun Tsubasa-kun'un vereceğini hiç sanmıyorum da.. verdi mi acep?)

B.A.D.
Nakama Junta 

Koichi-kun'a.
Seni seviyorum. Şarkı söylemenden tut herşeyine kadar, herşeyde sana saygı duyuyorum. Kansai'de konser verdiğin zaman lütfen bizi de alın. Bir de, kenara falan attığınız bir şarkı varsa, lütfen bana bir tane verin. (Yerim XD)

Matsumoto-kun'a.
Geçen gün Kyosera Dome'ya seni seyretmeye geldim, ellerimde de uchiwaların vardı! Dramanı da izledim. Umarım bir gün seninle beraber çalışabilirim. (Matsujun'un oyunculuğuna benden bile laf yok! XD)

Mart 2010

Arashi

Ninomiya Kazunari

Hina'ya.
Evine gittiğimde sen "Nikujaga yaptım biraz al" dedin ve plastik bir kaba biraz koydun, sanırım bundan bahsediyorsun, ama... Bu olay olalı çoktan 1 yıl oldu zaten. Doğrusunu söylersem sanırım o plastik kabı kaybettim bile. Cümlenin sonuna "lol" bile eklemeden, geri mi istiyorsun? (XD) Eğer senin için özel olan bir kapsa, baştan bana vermemeliydin. Kabına neden bu kadar meraklı olduğunu merak ettirdin bana. (ahahaşalakklsjgadş demiştim Hina! XD)

Nishikido'ya.
Çünkü Taichi-kun yoğun. (Ne yapacaksınız benim Taichi'mle hainler! XD)

Arashi
Matsumoto Jun

Nakama (Junta)-kun'a.
10 tane "uchiwa" biriktirdiğinde beraber oynayalım. Ama yapımcı ben değilim ona göre(güler). (XDDDD)

Akanishi'ye.
Peruk mu taktın? Magazinlere çıktığın zaman bazen şapkasız çıkmalısın. Seni saçlarınla görmek güzel. Fanlarının düşündüğü şey bu! (Aradağınız Nana şu anda gülme krizi geçirip en yakın devlet hastanesine kaldırıldığından buna yorum yazamamıştır aşaşdksafkdlas)

Tackey&Tsubasa
Takizawa Hideaki 

Shige'ye.
Dramalar yerine, konserler nasıl olur... Jin böyle şeyler yapıyor mesela. Belki de... görmeye gitmelisin? Sanırım ben söylersem, bilet alabilirim sana. Böyle yerler de bağlantılarım var, o yüzden (güler). (Havalı Takki.. Yesinler -.-")

Kanjani∞
Shibutani Subaru 

Hasshi'ye.
Hyuma-kun ne alemde?

Akun'a.
Başarılı olduğun zamanların ortalaması yükseldi mi? (Tokujo Kabachi'de oynadığından diyor büyük ihtimalle aşadladjhkajs XDDD Akın'la kankaya bağlamasına neden çok sevindim acaba? xp)

Kis-My-Ft2
Kitayama Hiromitsu

Ohkura'ya.
Şu sıralar sence de birazcık fazla kilo vermedin mi? (Pis boğazına noldu cidden senin Okura T_T)

Kanjani∞
Yasuda Shota 


Ohkura'ya.
Benden de üç ay için teşekkürler. (ROMES dramasında oynadılar ^^) Lütfen beni o İtalyan restorantına götür. Ben de seni o yakinikucu'ya götüreceğim. (Yakiniku yemek istese bedavaya ailesinin restorantında yer Yassu... XDDDD Deli ya.)

NEWS/Kanjani∞
Nishikido Ryo

Ninomiya-kun'a.
Seni yemeğe davet etmemi söyledin ve ben de seni aradım, ama telefonlarıma cevap vermiyorsun. Sanırım bunu 5 kere yaptın. Genelde zaten 6 saat sonra cevap verirsin de... Lütfen bir dahakine beni davet eden sen ol. Jun-kun da. (Ryo-chan çok kızmış Nino XDDD Matsujunuda sokmuş araya aşaşdksafhgdsa cingöz XDDD)

KAT-TUN
Ueda Tatsuya

SMAP'a.
Geçen gün bizlerle ilgilendiğiniz için çok teşekkürler. Sempailerimin ne kadar iyi olduğunu birkez daha öğrenmiş oldum. Tekrar oraya gelirsek, bizimle gtekrar ilgilenin lütfen. Nakai-kun... Sanırım adımı öğrenmenin zamanı geldi. Rica ediyorum.(güler). (Nakai♥ aşaşsklakdhşsa XDDDD)

NEWS
Tegoshi Yuya 

Kei-chan'a.
Ben böyleyim. Bunun yüzünden ara sıra size işleri zorlaştırdığımın farkındayım, gerçekten üzgünüm. Drama için elimden geleni yapacağım. Teşekkür ederim. (Anlıyorum seni Tegonyan XD)

HYDE-san'a.
Orada olamadığım için üzgünüm. Bu yıl kesinlikle orda olacağım! (Hö?! Hö?! HÖÖÖ?! HYDE?! @_@)

Question?
Igo Akun 

Sho-kun'a.
Mesajın için teşekkür ederim. Seninle bir dramada beraber rol almaktan mutluyum. Film sitesinde hala heyecanlanıyorum; Elimden geleni yapacağım ki seninle daha rahat konuşabilelim.

Uchi-kun'a.
Şu sıralar birbirimizi pek göremiyoruz. Karşılaşırsak, beraber yemeğe gidelim! Ah, unutmadan... Şimdiden yemek için teşekkürler! (İnsanda birazcık utanma olur Akın XDDDD)

Kanjani∞
Yokoyama Yuu 


Sho-kun'a.
Çoktan başlamış olabilir. (Pis insan!! XDDD)

FiVe - Question?
Ishigaki Daisuke 


Uchi-kun'a.
Yakında tekrar yemeğe gidelim. Ailemle beraber (güler).

Akun ve Ue-shi'ye.
Drama için sıkı çalışın lütfen. İzleyeceğim! (İzler tabi! XD)

3 gündür ne olduğunu bilemediğim bir sebep yüzünden nefes alamıyorum düzgünce. 2 tane daha post vardı ekleyeceğim ama yarım kaldılar tamamlayacak halim yok :S Kendime gelebilirsem bir ara tamamlayıp onlarıda eklerim.

1 yorum:

donukkurbağa dedi ki...

süperrr !!! matsumoto ve jin arasındaki sürtüşmeyi biliyordum ama bu beni kopardı :D matsumoto ya benden 10 puan :D takizawa her şeyde harika olmana gerek yok acı bizeeee :D