18 Mayıs 2010 Salı

Janiben [12.05.2010]


Janiben'in son yayınlanan bölümünün konuğu Koreli Younha. Hoş Younha artık suratına estetik mi yaptırmış ne eski tipinden eser yoktu ve bildiğimiz normal tipli Japon kızlarına benziyordu O_o" Japoncası fazla iyi olmasa Younha'nın Younha olduğunu anlayamayacaktım ^^'



Subaru: Çok güzel kokuyor.
Hina: Soralım mı? Tipin dersek...
Younha: Hepiniz yakışıklısınız ama...
Yoko: Gözlerimiz karşılaştı.
Ryo: Ne güzel. Ne güzel.
Younha: *Ryo'yu işaret eder*
Ryo: YATTA!!

Zavallı Yoko'ya ümit verip Ryo'yu beğendiğini söylemesi çok acımasızdı! XDDD Natto muhabbeti tam tahmin ettiğim gibiydi. Younha beğenmediğini söyleyince kokusundan da tadından da nefret eden Yasu hemen araya girip onayladı XD Yedikten sonraki tepkisinden sonra Hina kafasına indirdi yine garibimin nimete laf etme dercesine :P ahahahah.

Hazır yaz gelmiş sayılır ya Younha'nın canı meyve yemek istemiş. Çilek (Çileği pek sevmem. Kiraz manyağıyımdır tam anlamıyla. Buradaki çilek bir değişik duruyordu pembiş pembiş O_o Kansai bölgesine hasmış.) Muz, Mandalin (görüntüsü acayip tatlı gözüküyordu ve mandalina manyağı olarak oturduğum yerde delirdim. Böhü.) ve Karpuz (Pembe ve hormonlu duruyordu gayet :P) vardı.


Younha evli olduğu halde hiç takmamalarına gül gül öldüm XD Maru-chan daha da kopardı beni "Maşissoyo maşissoyo" demesiyle XD Subaru'nun Maru-chan'ı susturmaya çalışması alışıldık bir kare. Okura'nın yemek yemesine bayılıyorum ya. İnsan meyve yerken bile bu kadar iştahlı mı yer. Pis boğazı olup fazla kilo almayan erkekleri seviyorum evet :P Aa, unutmadan! Ryo-chan kesinlikle bir sapık! XD


Younha'nın Maru-chan'a Muz ile "Bang Bang" yaptığı için "Kawaii" dediği kısım :P (Aynı tepkiyi ben de verdim aşaslfkdasjf)


Çilek yemesine bayıldım burada Yoko'nun XDDD


Okura'nın yeme tarzına kesinlikle bayılıyorum. Kendinden geçmiş ve uzak alemlere dalmış :P

2 yorum:

hubbub dedi ki...

janibenin bu bölümünün tamamını nereden bulabilirim? ne kadar araştırdıysamda bulamadım hiçbiryerde indirme linkleri varsa sizde rica etsem lütfen ryo yu izlemek istiyorummm

NANA dedi ki...

Megaupload'dan indirebiliyorsundur umarım ^^': http://www.megaupload.com/?d=XHHVVI2M