17 Haziran 2010 Perşembe

山下兄弟!


Yamashita Shoon, Johnny's üyesi kardeşi Reon ile beraber bir blog açtı!

Shounen Club hakkında yarım kalan bir yazım var orada Shoon'dan bahsetmiştim ama şu an tamamlayamayacak tembellikteyim :P


Shoon, J.E.'den ayrıldı ayrılalı Shounen Club izleyemiyorum. Zaten bücürler ordusu almış başını gidiyor. Question?, A.B.C. (A.B.C.-Z demeye elim varmıyor!) ve Kis-My-Ft2 olmasa kreşe dönecek program. Snow Prince denen saçmalıktan yeterince tiksindim. Çoluk çocuk ordusundan oluşan bu grup yetmez gibi debut yapmayı zerre haketmeden debut yapan Hey Say Jump saçmalığını konuk diye çağırıp duruyorlar. Bıktım sizden zekası yaşlarıyla orantılı olamayan ergenler. Yabu ve Ino hariç hepinizden tiksiniyorum.


Bloglarının ismi Flying Sheep's Cafe! XD Header'a baktıkça gözümü alamıyorum. Bir "Okaerinasaimase, Ojou-sama~" yapmadıkları kalmış XD
でも、かっこいいですよ~♥

İlk blog yazılarını değil, daha sonrakileri çevirerek eklemeyi düşünüyorum. Şimdilik ilk postlarındaki fotoğraflarını paylaşmakla yetiniyorum :P


Shoon'u siyah saçlarıyla seviyorum ama kahverengi de pek tatlı durmuş XD Reon, gözümde pamuk şekerinden farkın yok! XD

Edit: Nazar değdirdim resmen sonrakileri çevirmeyi düşünüyorum derken -_-" Bloglarını 30 Haziran'da kapadılar ve çoğu kişi bu saçma işin arkasında Johnny angutunun parmağı olduğunu düşünüyor. Bir ara Johnny's üyesi olan Takahiro Moriuchi daha sonradan Johnny'sden ayrılıp One ok rock adındaki Rock grubuna katılmıştı. Gayet düzgün bir şekilde o grubuyla devam ediyor ama Johnny's yıllarında popüler olmadığı için bu olayada Johnny parmak atmamış büyük ihtimalle. Shoon'un Hey say Jump bebelerinden bile fazla fanı olunca yemedi anlaşılan. HIYAR HERİF! Rahatladım O_o

Hiç yorum yok: